Miriam Verstappen
Projectmanager
Miriam Verstappen (1960) hoef je niet te vertellen hoe de foodbranche in elkaar steekt, want zij is al ruim dertig jaar intensief bij de sector betrokken.
Veertien jaar was zij traffic manager en eindredacteur van het vakblad FoodPersonality, en daarna vier jaar medewerker op de afdeling Communicatie van supermarktconcern Laurus. In beide functies was Miriam een naaste collega van Frits. Zelf omschrijft ze zich als ‘half bèta, half alfa’. Dat de keuze voor een studie Medicijnen uiteindelijk omsloeg in die voor een studie Nederlands, was dan ook louter toeval.
Miriam ontpopte zich uiteindelijk in diverse communicatiefuncties tot ‘spin in het web’. Vanuit haar methodische aard vindt zij het fijn om orde te scheppen, structuur aan te brengen en processen te bewaken. Streng in de bewaking van afspraken en deadlines, maar vriendelijk, betrouwbaar en flexibel in de menselijke omgang: het mensentype is veelgezocht, maar zeldzaam. Mediaset heeft er één en zij heet Miriam!