Sinds 2013 organiseren we één keer per jaar het op de foodsector gerichte CSR-congres What’s Cookin’ (voorheen Outbreak). Dat doen we in samenwerking met communicatiebureau Schuttelaar & Partners. What’s Cookin’ wordt ondersteund door onder andere ABN AMRO en Coca-Cola European Partners. Deelname aan het congres is ook mogelijk voor niet-leden.
Uitgangspunt bij de samenstelling van het congresprogramma is het principe ‘maatschappelijke ontwikkelingen vertalen in commerciële kansen’. Het programma is van hoog niveau en kent veel afwisseling. Tal van vooraanstaande sprekers hebben zich in de loop der jaren aan het congres verbonden. In de onderwerpskeuze laten we ons zo veel mogelijk leiden door actuele kwesties die spelen rond de verduurzaming van het foodassortiment.
Natuurlijk is een congres er ook voor het netwerken, daar vormt What's Cookin' geen uitzondering op. Maar het verschil met andere congressen is dat What's Cookin' altijd interessant is - ook tussen de pauzes… Het congres wordt jaar op jaar door de deelnemers gewaardeerd met een acht gemiddeld.
Mediapartner van What's Cookin' is het vakblad FoodPersonality.